Passa al contingut principal

Pujada al Montmell, entrenament finalitzat

Doncs be, ahir vaig fer l’entrenament que consistia en pujar i baixar al cim del Montmell i aconseguir fer-ho en 3 hores o menys, insensat de mi!!! M’esperaven ni més ni menys que 949 metres positius acumulats i 947 negatius acumulats, o sigui que 1896 metres acumulats en total en només 22 quilòmetres, i pretenia fer-los en menys de 3 hores. La qüestió és que vaig tardar 3 hores i 43 minuts en total, vaig estar aturat 55 minuts en total gaudint una bona estona del cim i de la comarca del Baix Penedès als meus peus, o sigui que el temps efectiu si que baixa de les 3 hores. En una hora i 45 minuts em plantava al cim del Montmell, i havia recorregut 11 quilòmetres en total, tots en constant ascens, la resta ja tot era de baixada però vaig acusar força l’esforç inicial de pujada i no vaig poder mantenir el ritme com a mi m’hauria agradat, a més les constants punxades que em produïen les fulles i punxes d’argilaga i altres plantes i pedretes vàries dins de les bambes em feien aturar cada dos per tres, si una cosa tinc molt clara és que em compraré les polaines, em resistia a fer-ho però si puc evitar aquestes constants interrupcions molt millor.
Pel que fa a l’aspecte muscular vaig notar força càrrega als bessons, feia temps que no notava els bessons tant carregats com ahir, cal tenir en compte l’important acumulat positiu de metres, però començo a pensar que la mitgeta compressiva potser s’ha donat de si una mica i no realitza la funció com seria d’esperar, després de la RPR valoraré si n’he d’adquirir unes de noves. Els Isquiotibials i quàdriceps també han patit força el desnivell, però la RPR té un desnivell inicial força important, sortirem de 120 metres d’alçada i per davant 16 quilòmetres de desnivell positiu fins els 980 metres d’alçada. Ara toca pensar com afrontar la RPR i establir una estratègia a seguir, com dosificar els esforços per arribar a aconseguir la Sub10 que pretenc.

Ara tocarà fer una suau sessió de recuperació i estiraments, a partir de dijous descans total i absolut fins el diumenge, el dia de la RPR.

En total he estat:
caminant 9,59 quilòmetres
trotant 10,44 quilòmetres
corrent 2,08 quilòmetres

Pel que fa a la FC:
promig de 154ppm (83% de la FCmax)
el més alt, 173ppm (93 de la FC max)
Perfil altimètric
Enllaç al track en GPX: http://www.megaupload.com/?d=ORED9NMU

1. Nen! et reto a fer-ho en 2h 30....

2. Poc a poc fins arribar allimit que t'has marcat.
    Bon camí portes i espero que continuis així company.
    Salut i força.

3. Benvolgut anònim, accepto el repte si almenys t'identifiques cobard!!!! jejejejeje
    No Soci, no tinc marcat cap límit, vaig fent i quan puc estirar una mica més ho faig....on està el meu límit? el temps em posarà al seu lloc i ho sabré, de moment progressant. Gràcies per els teus missatges d'ànims...sempre presents!!!
    Saaaaaam!!!!!

Entrades populars d'aquest blog

Alpinisme al Cadí, Canal Ordiguer i Canal del Cristall

Ja feia temps que burxava al Sergi per anar a fer canals, era un compte pendent que teníem i que vam decidir de posar-s’hi el passat febrer. Últimament les meves cròniques arriben una mica tard, coses d’una vida ocupada i amb poc temps de marge per a poder asseure’s i impregnar les meves paraules de l’essència de les nostres vivències. La canal de l'Ordiguer és la 2 i la del Cristall la 1 Però anem al gra, s’havia de planificar una sortida interessant per una banda dissabte aniríem a fer la Canal de l’Ordiguer a la cara nord del Cadí i baixaríem per la Cristall, una de les grans clàssiques de les nostres contrades. El diumenge si les condicions eren bones teníem previst anar a fer una mica d’escalada en gel i una via ferrada, però el diumenge es va llevar amb llevantada en forma de neu intensa i el panorama a tot Catalunya era lamentable, per tant el diumenge van haver de suspendre totes les activitats i tornar a casa. La variant de la dreta és la que vam fer

Barretes o gels energètics?

Per començar que són i per a que serveixen aquests complements energètics, les barretes energètiques son un complement nutricional que proporciona a l'esportista les necessitats d'energia que tindrà durant un esforç intens i perllongat. Ajuda a disminuir la fatiga, a millorar el rendiment i a facilitar una recuperació més ràpida després de l'entrenament. El seu consum té moltes aventatges: Fàcils de portar i de fàcil digestió Molt riques en hidrats de carboni, el que permet recarregar ràpidament els dipòsits de glucògen (llegir article sobre els Hidrats de carboni. Contenen minerales i vitamines fonamentals per a l'organisme. Vitamines B1, B2 i B6, col·laboren a    l'assimilació dels hidrats de carboni per alliberar energía. La vitamina C, que té un efecte antioxidant, millora la recuperació i l'assimilació de ferro, fonamental per transportar  oxígen, des dels pulmons a tots els teixits, sobre tot als muscles. Aporten 350 i 500 caloríes per cada 100 grams,

Crònica sub9 marxa dels 7 Cims del Penedès

Tercera edició consecutiva en la que participo dels 7 Cims de Torrelles de Foix, aquesta vegada anava francament poc entrenat i amb sensacions no gaire bones però tot i això, h aconseguit retallar mitja hora del meu temps anterior i fer-ho en 8:58 hores.   A la sortida, d'esquerra a dreta Pep, Caste, Enric, Xavi, Marc, Rubén Amb el Rubén, company de feina, vam planificar uns parcials per fer unes 8:30h, amb franquesa jo ho veia quasi impossible tot i que a mesura que s’acostava la cita em deia a mi mateix....i perquè no provar-ho? Aquesta vegada anem uns quants de la feina i ja em col·loco a la línia de sortida quasi al davant, l’estratègia d’aquest any és córrer des d’un bon inici per esquivar els taps del corriol de sortida de Torrelles. Dit i fet salvo aquest contratemps i els meus companys de feina veig que tiren la pujada corrents, jo em reservo per pujar-la a un bon ritme junt amb el Xavi Urgell del Centreex de Sant Jaume, una mica més amunt el Rubén ens espe