Passa al contingut principal

Trenkakames 2011, finalment he de dir no


Ja fa dos anys seguits que em perdo la possibilitat de fer la Trenkakames del Baix Penedès, el primer any perquè no estava prou preparat per afrontar-la i el segon per qüestions estrictament laborals, és el que té treballar caps de setmana i ja haver demanat festa per altres motius. Em vaig dir l’any passat que aquest 2011 no fallaria a la cita però novament torno a fallar. Aquesta vegada és per un motiu molt més engrescador, la meva dona i jo estem esperant el nostre segon fill, en aquest cas una filla, la Isona. El fet és, que compleix el 12 d’octubre però la cosa sembla que es pot avançar, estem en aquelles últimes setmanes on tens que tenir-ho tot a punt perquè pot ser en qualsevol moment.
En un principi vaig pensar en la possibilitat de participar-hi, tenint algú preparat en tot moment per si de cas es posava de part, la veritat és que em podien més les ganes que el sentit comú, no es viable i molt menys mentalment, penso que no podria estar concentrat en el que tindria de fer, el meu cap estaria més pendent de la por que es posés la maquina de parir en dansa just en aquell moment. Per tot això he decidit que no faré la Trenkakames fins el 2012, a més, tenia pendent fer Cavalls del Vent Sub36 però també vaig abandonar la idea per el mateix motiu.
M’espera una cursa encara més dura i bonica que qualsevol altra, tinc que cuidar dels meus i seguir entrenant perquè el 2012 hi ha uns quants reptes per endavant i tinc que arribar amb la millor forma possible.
Companys, ens veiem a la Trenkakames, però jo estaré d’espectador i fent algunes fotografies per al bloc, ànims!!!

Us deixo informació extreta de la pàgina del GMLV i enllaços per si us interessa:
Un cop passat l’estiu és moment de pensar en una de les cites esportives i socials més esperades de la nostra comarca: LA TRENKAKAMES.
Aquesta desena edició vindrà amb il·lusions renovades per part de l’equip organitzador. Hi trobareu petites variacions en el recorregut amb l’objectiu d’eliminar el màxim d’asfalt a la ruta, i també una acurada disposició dels avituallaments que contribuiran a suavitzar l’esforç dels participants.
Per a tot aquell que encara no coneix la “denominació d’origen TRENKAKAMES” us recordarem que es tracta d’una Marxa d’Alta Resistència de 24 hores puntuable per a la Copa Catalana d’aquesta modalitat. Aquesta ruta travessa la comarca del Baix Penedès per camins i senders, molts dels quals fa centenars d’anys que conserven el seu traçat.
L’itinerari dibuixa un cercle al voltant de la comarca tot passant per petits poblets i ermites, oliverars i vinyes, castells i masos, pinedes i barrancades, serres i turons...
Vista la distància a cobrir, la jornada no us donarà massa treva, però experimentareu el plaer de caminar tot sentint les darreres calors estiuenques, de pujar al cim més alt de les nostres contrades (la Talaia del Montmell) i d’endinsar-vos amb l’ajut del frontal, en la foscor de la nit per una obaga feréstega, tot gaudint de la acollida dels diferents avituallaments que anireu trobant al vostre pas.
Parlant per boca d’alguns participants d’anteriors edicions, hi ha qui diu que la Trenkakames té una imatge força atractiva per a tots els que venen del mon de les activitats de muntanya i que fa que molts d’ells repeteixin l’experiència any darrere any.
El que encara no estigui convençut d’això que ho provi aquest any.
Benvinguts!
Perfil de la Trenkakames 2011

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Alpinisme al Cadí, Canal Ordiguer i Canal del Cristall

Ja feia temps que burxava al Sergi per anar a fer canals, era un compte pendent que teníem i que vam decidir de posar-s’hi el passat febrer. Últimament les meves cròniques arriben una mica tard, coses d’una vida ocupada i amb poc temps de marge per a poder asseure’s i impregnar les meves paraules de l’essència de les nostres vivències. La canal de l'Ordiguer és la 2 i la del Cristall la 1 Però anem al gra, s’havia de planificar una sortida interessant per una banda dissabte aniríem a fer la Canal de l’Ordiguer a la cara nord del Cadí i baixaríem per la Cristall, una de les grans clàssiques de les nostres contrades. El diumenge si les condicions eren bones teníem previst anar a fer una mica d’escalada en gel i una via ferrada, però el diumenge es va llevar amb llevantada en forma de neu intensa i el panorama a tot Catalunya era lamentable, per tant el diumenge van haver de suspendre totes les activitats i tornar a casa. La variant de la dreta és la que vam fer

Barretes o gels energètics?

Per començar que són i per a que serveixen aquests complements energètics, les barretes energètiques son un complement nutricional que proporciona a l'esportista les necessitats d'energia que tindrà durant un esforç intens i perllongat. Ajuda a disminuir la fatiga, a millorar el rendiment i a facilitar una recuperació més ràpida després de l'entrenament. El seu consum té moltes aventatges: Fàcils de portar i de fàcil digestió Molt riques en hidrats de carboni, el que permet recarregar ràpidament els dipòsits de glucògen (llegir article sobre els Hidrats de carboni. Contenen minerales i vitamines fonamentals per a l'organisme. Vitamines B1, B2 i B6, col·laboren a    l'assimilació dels hidrats de carboni per alliberar energía. La vitamina C, que té un efecte antioxidant, millora la recuperació i l'assimilació de ferro, fonamental per transportar  oxígen, des dels pulmons a tots els teixits, sobre tot als muscles. Aporten 350 i 500 caloríes per cada 100 grams,

Crònica sub9 marxa dels 7 Cims del Penedès

Tercera edició consecutiva en la que participo dels 7 Cims de Torrelles de Foix, aquesta vegada anava francament poc entrenat i amb sensacions no gaire bones però tot i això, h aconseguit retallar mitja hora del meu temps anterior i fer-ho en 8:58 hores.   A la sortida, d'esquerra a dreta Pep, Caste, Enric, Xavi, Marc, Rubén Amb el Rubén, company de feina, vam planificar uns parcials per fer unes 8:30h, amb franquesa jo ho veia quasi impossible tot i que a mesura que s’acostava la cita em deia a mi mateix....i perquè no provar-ho? Aquesta vegada anem uns quants de la feina i ja em col·loco a la línia de sortida quasi al davant, l’estratègia d’aquest any és córrer des d’un bon inici per esquivar els taps del corriol de sortida de Torrelles. Dit i fet salvo aquest contratemps i els meus companys de feina veig que tiren la pujada corrents, jo em reservo per pujar-la a un bon ritme junt amb el Xavi Urgell del Centreex de Sant Jaume, una mica més amunt el Rubén ens espe