Bé amics, l’aventura d’aquest runner de les Terres de l’Ebre arriba al segon dia i en aquests moments descansa a l’Arboç del Penedès.
L’aventura de donar la Volta a Catalunya corrents va començar el passat dissabte dia 11 de juny, sortia de Roquetes a les 6h amb 89 quilòmetres per endavant fins a Cambrils, els va cobrir en 9 hores 30 minuts sota un sol de justícia. Va fer nit al camping La Llosa on va ser rebut com es mereix.
Avui diumenge dia 12 de juny tenia per davant 84 quilòmetres i els ha realitzat en 7 hores i 30 minuts, durant les dues etapes ha estat acompanyat per companys runners i amics que l’hi ha fet companyia i donat la força i moral per tirar endavant.
El primer contratemps a aparegut en forma de butllofes, aquestes menudes i tortuoses butllofes que et poden amargar la vida, sé perfectament de que parlo. Espero que les puguis curar i que no t’amarguin el camí.
Demà surt de l’Arboç fins a Sant Vicenç dels Horts, 76 quilòmetres per el GR92. Ànims company!!!
Si voleu seguir les sensacions del dia a dia de l’Albert podeu entrar al seu bloc http://albertgine.blogspot.com/
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada